Viime viikon torstaina lähdin TAAS reissuun (on se kumma että näin työttömänä kun pitäisi kitsastella rahan käytön suhteen niin reissaan enemmän kuin koskaan!) ja ruokasysteemit meni miten sattuu eikä liikuntaakaan tullut harrastettua. Paino ei silti ole noussut, ja se on hyvä.

Tänään tein aika pahan mokan ja lähdin aamulla kaupungille ilman että söin aamiaista. Lopputuloksen voikin arvata... Kahvilassa kaksi kuppia kahvia ja iso voisilmäpulla. Kaupasta tarttui mukaan pieni rasia täytekeksejä ja söin koko paketin kotona, vaikka ei mulla tosiaan niitä kovin edes haluttanut. Mulla vaan oli kova nälkä enkä älynny syödä oikeaa ruokaa... Huoh.

Repsahduksesta huolimatta kävin reilu puolen tunnin kävelylenkin ja sen jälkeen jumppasin vähäsen. En varmaan pidempää ku vartin, mutta silti! :) Sen jälkeen puhuttiin miehekkeen kans puhelimessa ja kerroin sille kuinka pahalta tuntuu olla näin huonossa kunnossa... Hän tsemppasi mua kovasti ku sanoi, että minä kyllä pystyn saamaan itseni parempaan kuntoon ja varmasti onnistun pudottamaan painoani jos vain haluan :) 

Tää painon nouseminen on vaikuttanu mun käyttäytymiseen parisuhteessa. Aika uskomatonta... Varsinki makuuhuoneen puolella oon huomannu kuinka usein mä yritän (turhaan) peitellä mun laajenevaa vyötärönseutua ja olo on muutenkin "tukala" ja itsetunto välillä aika matalalla.