Tähän mennessä päätökset ovat pitäneet hyvin :) Poikaystävä tuli eilen tänne minun luokseni (nähdään vain viikonloppuisin) ja sovittiin ettei osteta herkkuja tälle viikonlopulle. Tosin, äsken herkuteltiin ruualla - perunoita, sipulivoikastiketta ja nakkeja...! Ei varsinaisesti mitään kevyttä evästä, mutta ei haittaa :) 

Olen kiinnittänyt huomiota mun veden juontiin, ja sitä menee päivän aikana aivan liian vähän. Nyt yritän lisätä veden juomista ja se tuntuu hankalalta. Mut eiköhän se tästä, puolen litran vesituoppi on koko ajan tuossa pöydällä.

Pohdin eilen illalla nukkumaan mennessä kuinka tämä kaukosuhde vaikuttaa mun syömisiin. Arki-iltoina mä olen aika yksinäinen ja väillä on tylsää ja kamala ikävä omaa kultaa, joten tulee syötyä herkkuja vain siksi että olisi muuta ajateltavaa. Ehkäpä tämän asian tiedostaminen auttaa muuttamaan sen. :)